Δευτέρα 31 Μαρτίου 2014

ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΣΤΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΑΞΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ



ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΣΤΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΤΟΥ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΑΞΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Θεσσαλονίκη 30 Μαρτίου 2014

Συναδέλφισσες και συνάδελφοι χαιρετίζουμε την Ημερίδα σας και πιστεύουμε ότι η θεματολογία σας έχει συμπεριλάβει δυο εξόχως σημαντικά θέματα που απασχολούν τον Κλάδο μας για τα οποία θα αναφερθούμε συνοπτικά σεβόμενοι το χρόνο σας και την αναγκαιότητα τοποθέτησης όσο το δυνατόν περισσότερο συναδέλφων.

Αυτό της εγκληματικότητας, ασφαλώς αποτελεί, διαχρονικά, μέγα θέμα για τον Κλάδο μας και το ανθρώπινο δυναμικό του σε κάθε γωνιά της Χώρας. Στην πόλη σας, στο πρόσφατο παρελθόν έχουν σημειωθεί πολλαπλά και σοβαρά περιστατικά βίας και εγκληματικότητας κατά συναδέλφων μας. Ποιος δεν θυμάται το αποκρουστικό και τραγικό έγκλημα εδώ στη Θεσσαλονίκη το ξημέρωμα των Χριστουγέννων του 2009 όπου ένας νέος άνθρωπος, ένας συνάδελφός μας μόλις τριάντα δύο χρόνων έπεσε νεκρός πάνω στον αγώνα για την επιβίωση και το μεροκάματο του τρόμου. Μαζί με τις κλασικές πρακτικές που χρησιμοποιούνται χρόνια τώρα όπως το συνθηματικό κουμπί κινδύνου του VHF, μπορούν τώρα και οι νέες τεχνολογικές εξελίξεις στην κινητή τηλεφωνία και το ίντερντετ, με τα τάμπλετ και τις εφαρμογές να είναι εξαιρετικά χρήσιμες στην προσπάθεια αποτροπής εγκληματικών ενεργειών εναντίον των οδηγών ταξί. Θα επεξεργαστούμε με ιδιαίτερη προσοχή και τις προτάσεις του εκπροσώπου της Αστυνομίας.

Για αυτές λοιπόν τις ραγδαίες τεχνολογικές και ηλεκτρονικές εξελίξεις και καινοτομίες (κινητή τηλεφωνία, ίντερνετ, τάμπλετ, εφαρμογές κ.λπ.) που καθημερινώς βλέπουμε να εισβάλουν στον Κλάδο μας, ασφαλώς και δεν είμαστε αρνητικοί· θα πρέπει όμως αυτές να μην μας αποπροσανατολίσουν και να τις θεωρήσουμε πανάκεια και μονόδρομο για την επίλυση των μεγάλων προβλημάτων του Κλάδου μας. Αυτές λοιπόν οι εξελίξεις, εκτός των θετικών αποτελεσμάτων, επέφεραν και αρνητικά αποτελέσματα, αφού αποτέλεσαν εργαλείο στα χέρια ξένων προς τον Κλάδο συμφερόντων να εισβάλουν σ’ αυτόν πουλώντας υπηρεσίες και θησαυρίζοντας από εμάς. Ασφαλώς, εκτός από τα ισοπεδωτικά νομοθετήματα (4070/12, 4093/12, 4199/13 και το ψηφισθέν σήμερα πολυνομοσχέδιο) που άνοιξαν ορθάνοιχτα τις πόρτες, στην εύκολη εισβολή όλων αυτών συμβάλλαμε και εμείς, τα στελέχη του Κλάδου μας, που χρόνια τώρα, με εγωισμούς, ανεπάρκεια απουσία κάθε σοβαρού σχεδιασμού για το αύριο αφήσαμε μεγάλη μερίδα συναδέλφων μας να κλείνουν το μάτι, να στρέφονται και να συνεργάζονται με αυτά τα συμφέροντα. Θα αποτελούσε ανακρίβεια και θα ήταν αδικία να μην εξαιρέσουμε από τον κανόνα αυτόν την περιοχή της Θεσσαλονίκης, της ευρύτερης Μακεδονίας και της Θράκης, που η προνοητικότητα και ο σχεδιασμός του παρελθόντος από ορισμένα στελέχη έχει διασώσει σε μεγάλο βαθμό τα πράγματα. Συμπερασματικά λοιπόν λέμε ναι στις νέες τεχνολογίες στο ταξί, με την προϋπόθεση ότι τα προϊόντα και οι υπηρεσίες που παράγουν αυτές, αναπτύσσονται από Οργανώσεις του Κλάδου, είναι κτήμα τους και δεν αποτελούν περιουσία του κάθε ιδιώτη επενδυτή που είναι ξένο σώμα προς τον Κλάδο και ανά πάσα στιγμή, με μόνο γνώμονα το κέρδος του, θα μπορεί να ξεπουλά την υπεραξία, υπεραξία που με τις πλάτες, τον αγώνα και την επαγγελματική συνείδηση του κάθε συνεργαζόμενου με αυτόν ταξιτζή έχει χτιστεί.

Συναδέλφισσες και συνάδελφοι αφού οι διοργανωτές ενέταξαν στην Ημερίδα και διαθέσιμο χρόνο για την αναφορά και τοποθέτηση στελεχών για τα προβλήματα του Κλάδου επιτρέψτε μας να μοιραστούμε και τούτες τις σκέψεις ακόμα. Εμείς που συμμεριζόμαστε και καταθέτουμε από κοινού αυτές τις σκέψεις είμαστε διοικητικά στελέχη και αντιλαμβανόμαστε ότι η κριτική και οι αντιδράσεις των μελών/συναδέλφων μας πολλές φορές είναι άδικες. Ασφαλώς και όσοι από εσάς υπηρετείτε τον κλάδο από κάποια θέση ευθύνης, έχετε αισθανθεί την πίκρα από την άδικη και άστοχη κριτική που δέχεστε, συχνότερα αυτή την περίοδο, από τα μέλη σας. Έχοντας λοιπόν επίγνωση, αυτοσυγκράτηση, ρεαλισμό και υπευθυνότητα για τις διαπιστώσεις που ευθύς αμέσως θα σας καταθέσουμε, λέμε ότι η τελευταία τριετία θα καταγραφεί στις μελανές περιόδους της ιστορίας του Κλάδου μας.

Σε μια εξαιρετικά δύσκολη περίοδο καταπάτησης δικαιωμάτων και ισοπεδωτικής μνημονιακής πολιτικής σε κάθε τομέα: ασφαλιστικό, φορολογικό, εργασιακό κ.λπ., το Προεδρείο της Ομοσπονδίας μας, με πρόσχημα και αφετηριακή δικαιολογία την επιχειρούμενη νομοθετική παρέμβαση Ραγκούση, αποδέχθηκε και εν πολλοίς θριαμβολόγησε για το «καλύτερο» ή το «λιγότερο κακό» όπως επαίρεται, που δεν είναι τίποτε άλλο από την ακολουθούμενη εδώ και τρία χρόνια τακτική σαλαμοποίησης στην παραγωγή νομοθετημάτων που αποδομούν και υποκλέπτουν το προ καιρού ελαχιστοποιημένο έργο μας. Πεδίο δόξης λαμπρό για τους -διαχρονικούς και «αθάνατους»- ηγέτες του Προεδρείου μας ο νόμος 4070/12 «του δικού μας» Μάκη Βορίδη που, ενώ διαλαλούμε ότι δεν ασχολούμαστε με τα κόμματα, τρέχαμε οι ίδιοι να τον στηρίξουμε στην Αυλώνα, στη Φυλή και όπου αλλού στο Λεκανοπέδιο.

Στη συνέχεια οι ηγέτες του πλέον αθηνοκεντρικού Προεδρείου των τελευταίων δυο δεκαετιών πιάστηκαν στον ύπνο από τον υπερ-νεοφιλελεύθερο «σύντροφο» Χατζηδάκη και το «παλιοκόριτσο» (λέει ο πρόεδρος) υπουργό κυρία Κεφαλογιάννη όπου μας «φόρεσαν» τον 4093/12, νόμος που ήδη από τότε τα δίνει σχεδόν όλα και αν το πάρουν χαμπάρι περισσότεροι ότι τους τα δίνει θα επιχειρήσουν και θα τα πάρουν όλα από έναν Κλάδο που πένεται και τα ¾ του ανθρώπινου δυναμικού του χρωστούν υπέρογκα ποσά στον ΟΑΕΕ έχοντας υποθηκεύσει πέρα της αξιοπρέπειάς του, την υγεία του και τη ζωή του. Στον 4199/13 προσπαθήσαμε να περάσουμε μέτρα για τα ραδιοταξί, να παίρνουμε υποχρεωτικά το επικόμιστρο και άλλα τέτοια φληναφήματα. Οι εκβιαστές και λασπολόγοι προσπάθησαν και προσπαθούν εντέχνως να φορτώσουν στα εικοσιτέσσερα ραδιοταξί και σε εμάς προσωπικά την γιγάντωση των εταιρειών που μας ανταγωνίζονται όταν το μόνο που κάναμε τότε ήταν να προσπαθήσουμε να αποφύγουμε την θηλιά και την λαιμητόμο που έστηνε το Προεδρείο με το υποχρεωτικό επικόμιστρο στα Ραδιοταξί της Χώρας χωρίς να έχει ρωτήσει για τη γνώμη ούτε ένα απ’ αυτά κυρίως στην Περιφέρεια. Σήμερα συνάδελφοι και συναδέλφισσες αυτό το άρθρο που δεν θα ψηφιστεί, που το γλύτωσε ο «Υπερ-Μεγιστος Θύμιος» θα μας λένε στις συγκεντρώσεις του Κλάδου και στις ανακοινώσεις τους, θα έρθει αργότερα σίγουρα. Άλλωστε δεν χρειάζεται. Όλα έχουν ρυθμιστεί από καιρού.

Αυτό λοιπόν το Προεδρείο, στο οποίο είναι τόσο όσο ποτέ ενισχυμένη η αθηνοκεντρική του μορφή, ένεκα και της απουσίας απ’ αυτό των άλλων Παρατάξεων, εργάζεται και λειτουργεί χωρίς κανέναν σχεδιασμό, με φήμες, με απουσία οποιασδήποτε μίνιμουμ διαβουλευτικής διαδικασίας, και ασφαλώς με αντιδημοκρατικό τρόπο, ακόμα και στα πλαίσια της λειτουργίας του Διοικητικού Συμβουλίου της Ομοσπονδίας. Οι άνθρωποι που το αποτελούν είναι αυτοί που τα τελευταία δεκαπέντε χρόνια διοικούν τον Κλάδο, δυστυχώς, εν πολλοίς, αποτυχημένα. Πρέπει να φύγουν; Πρέπει, επιβάλλεται κατά την άποψή μας. Μια Διοίκηση, ένα Προεδρείο που θα συνθέτει τις απόψεις και τις προτάσεις ολόκληρου του Κλάδου, με βάση τις ανάγκες, τα προβλήματα καθώς και τις ιδιαιτερότητες κάθε περιοχής, μια Διοίκηση που θα εργάζεται με ορθολογισμό, ρεαλισμό, σχεδιασμό και όραμα, μια Διοίκηση που δεν θα ταυτίζει την Ομοσπονδία των Σωματείων ταξί ολόκληρης της Χώρας με το Συνδικάτο της Αθήνας, μια Διοίκηση που θα διαβουλεύεται με την πολιτική ηγεσία και την υπηρεσιακή Διοίκηση επί ίσοις όροις, πάνω από το τραπέζι, χωρίς το κλείσιμο οποιουδήποτε κομματικού ματιού και απαλλαγμένη από οποιαδήποτε πελατειακή σχέση, μια Διοίκηση που θα λειτουργεί με σεβασμό στη διαφορετική άποψη και κυρίως σεβασμό και προσήλωση στη Δημοκρατία, είναι ζωτικής σημασίας, είναι θέμα επιβίωσης, πρέπει και επιβάλλεται να έρθει σύντομα.

Αποστολίδης Γρήγορης
Βασιλάκης Βαγγέλης
Γεωργιάδης Στέλιος
Δεληάγγελος Νίκος
Πιπερίδης Νίκος
Ροϊνός Σωτήρης


Συνημμένο Αρχείο:
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΑΞΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Ομιλητής ο Νίκος Δεληάγγελος, Γ. Γραμματέας του Σωματείου Ιδιοκτητών Ταξί Χαλκιδικής

Παρασκευή 28 Μαρτίου 2014

Νίπτει τας χείρας του για ταξί – φορτηγά ο Χρυσοχοΐδης..!


Οι ιδιοκτήτες ταξί διαμηνύουν ότι δεν πρόκειται να δεχτούν «την ασυδοσία και την ισοπέδωση των πάντων από τους λίγους που έχουν συμφέρον»


Σαφείς αποστάσεις από τον Κωστή Χατζηδάκη πήρε χθες ο υπουργός Μεταφορών, με αφορμή πληροφορίες για νέα μέτρα απελευθέρωσης της αγοράς φορτηγών. «Είναι μερικές σκέψεις», είπε ο Μ. Χρυσοχοΐδης και άφησε να εννοηθεί ότι θα εξετάσει αν θα προσυπογράψει τις προτεινόμενες ρυθμίσεις, οι οποίες προβλέπονται να ενταχθούν στο νομοσχέδιο fast track που απαιτεί η τρόικα. Μιλώντας χθες σε δημοσιογραφικό πηγαδάκι, είπε ότι η περαιτέρω απελευθέρωση θα επιτρέψει την αύξηση εταιρικών φορτηγών και θα επιτείνει τις υπάρχουσες στρεβλώσεις στην αγορά. Ανέφερε ότι στη χώρα μας το κόστος των προϊόντων επιβαρύνεται από το γεγονός ότι κυκλοφορούν περίπου ένα εκατομμύριο φορτηγά Ι.Χ. και 33.000 δημόσιας χρήσης.

Ο υπουργός Ανάπτυξης βρέθηκε χθες στο στόχαστρο των ταξιτζήδων, με αφορμή τις νέες προτάσεις για τα 9θέσια ταξί και την εξυπηρέτηση πελατών ξενοδοχείων από μισθωμένα οχήματα. Μετά τη συνάντηση του Κωστή Χατζηδάκη με εκπροσώπους της Ομοσπονδίας Ταξί οι τόνοι κατέβηκαν, παρόλο που σε ανακοίνωση της Ομοσπονδίας αναφέρεται ότι ιδιοκτήτες ταξί επιμένουν «στον διακριτό ρόλο και την αποστολή του κάθε μέσου» και διαμηνύουν ότι δεν πρόκειται να δεχθούν «την ασυδοσία και την ισοπέδωση των πάντων από τους λίγους που έχουν συμφέρον».

Αιτία πολέμου, αυτή τη φορά από φορείς των εργαζομένων στο μετρό και τον Ηλεκτρικό στάθηκε νομοσχέδιο του υπουργείου Μεταφορών που αναρτήθηκε την παραμονή της 25ης Μαρτίου και με… μυστικότητα για διαβούλευση στο Διαδίκτυο. Μεταξύ άλλων (άρθρο 29), προβλέπει την ανάθεση του ελέγχου των εισιτηρίων σε ιδιώτες. Πηγές του υπουργείου διευκρίνιζαν ότι αφορά μόνον τις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης, αλλά τίποτα δεν αποκλείει στο μέλλον την επέκταση του μέτρου και στην Αττική.

Οι εργαζόμενοι καταγγέλλουν επίσης ότι προβλέπεται η πώληση εισιτηρίων ακόμη και από… σούπερ μάρκετ και προαναγγέλλουν κινητοποιήσεις. «Μήπως γίνεται για να εισπράξουν ποσοστό κέρδους οι κάθε είδους πωλητές» διερωτώνται και επισημαίνουν ότι για το δίκτυο του μετρό και του Ηλεκτρικούυπάρχουν τα εκδοτήρια, ενώ για τα υπόλοιπα μέσα μπορούν να τοποθετηθούν αυτόματα μηχανήματα.

Το πολυνομοσχέδιο με τα 65 άρθρα περιλαμβάνει ρυθμίσεις για όλα τα θέματα του υπουργείου Μεταφορών. Μεταξύ άλλων προβλέπει ότι οι άδειες fast track για κεραίες κινητής τηλεφωνίας, για τις οποίες υπάρχει ήδη έγκριση από την ΕΕΤΤ εξετάζονται από τις αρμόδιες πολεοδομίες μέσα σε δύο μήνες. Εάν δεν υπάρχει απάντηση μέσα σε αυτό το χρονικό διάστημα θεωρείται ότι έχουν εγκριθεί! Προβλέπονται επίσης δύο νέες ανεξάρτητες Αρχές για το σιδηροδρομικό δίκτυο και τις αεροπορικές μεταφορές που είναι ανεξάρτητη από την ΥΠΑ.

Πάντα με συνταγές fast track προβλέπονται ειδικές πολεοδομικές ρυθμίσεις για την αξιοποίηση των χιλιάδων ακινήτων που διαθέτει η ΓΑΙΑΟΣΕ, θυγατρική του ΟΣΕ. Πιέσεις υπάρχουν για την κατασκευή μεγάλου εμπορικού κέντρου δίπλα στον σταθμό του Πειραιά. Με άλλη διάταξη μεταβιβάζονται 11 επισκευαστικές βάσεις στη ROSCO, ενώ προβλέπεται η έκδοση προσωρινών αδειών λειτουργίας με τριετή ισχύ για «εγκαταστάσεις που εξυπηρετούν τη σιδηροδρομική υποδομή».


Χαρά Τζαναβάρα

Τετάρτη 26 Μαρτίου 2014



 

ΠΡΟΣ
ΜΜΕ
ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΤΑΞΙ

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ
 Αθήνα 26/3/14

     Σήμερα στις 26/03/2014 πραγματοποιήθηκε  έκτακτο διοικητικό συμβούλιο στα γραφεία της Π.Ο.Ε.Ι.Α.Τ.Α με μοναδικό θέμα συζήτησης το νομοσχέδιο του Υπουργείου Ανάπτυξης.
Ομόφωνα το Δ.Σ.  αποφάσισε ,αφού είχε προηγηθεί και η δέσμευση του κ. Χατζηδάκη ότι θα αποσυρθούν οι διατάξεις  που αποτελούσαν αιτία πολέμου,  την αναμονή μέχρι την κατάθεση του τελικού κειμένου όπου θα είναι ξεκάθαρες οι οριστικές προτάσεις της κυβέρνησης και του Υπουργείου Ανάπτυξης.
Οι πληροφορίες που είδαν το φώς της δημοσιότητας περί πλήρους εξίσωσης του Ε.Ι.Χ με το Ε.Δ.Χ αποδείχτηκαν ανακριβείς κάτι που παραδέχτηκε και ο υπουργός Ανάπτυξης σε  ραδιοφωνική του συνέντευξή .
Επιμένουμε στον διακριτό ρόλο και την αποστολή του κάθε μέσου με όρους και προϋποθέσεις  και δεν πρόκειται να δεχθούμε την ασυδοσία και την ισοπέδωση των πάντων από τους λίγους που έχουν συμφέρον.
Σε κάθε περίπτωση ο κλάδος είναι έτοιμος να δώσει οποιαδήποτε  μάχη χρειαστεί για να υπερασπιστεί τα δίκαια αιτήματά του.