Τρίτη 8 Ιουλίου 2014

Τροπολογία του Υπουργείου Εσωτερικών για τη μεταφορά των μαθητών


Νομοθετική ρύθμιση που αναφέρεται στους διαγωνισμούς που αφορούν τη μεταφορά μαθητών για το σχολικό έτος 2014 – 2015 κατέθεσε το υπουργείο Εσωτερικών στη Βουλή.

Σύμφωνα με την τροπολογία, στις περιπτώσεις κατά τις οποίες οι διαγωνισμοί για την μεταφορά των μαθητών για την επικείμενη σχολική χρονιά, έχουν δημοσιευθεί αλλά δεν έχουν ολοκληρωθεί έως την έναρξη του σχολικού έτους, η Οικονομική Επιτροπή μπορεί, κατ” εξαίρεση των διατάξεων, να αποφασίζει την ανάθεση εκτέλεσης των σχετικών δρομολογίων στους προσωρινούς μειοδότες έως την ολοκλήρωση των διαγωνισμών με την υπογραφή των οικείων συμβάσεων και όχι πέραν της 28.2.2015.

Εάν στις ανωτέρω περιπτώσεις δεν έχουν αναδειχθεί προσωρινοί μειοδότες, η Οικονομική Επιτροπή, μπορεί να αναθέτει για το ίδιο χρονικό διάστημα την εκτέλεση των δρομολογίων κατόπιν πρόχειρου διαγωνισμού. Με την ολοκλήρωση των αρχικών διαγωνισμών, οι παραπάνω συμβάσεις λύονται αυτοδικαίως και αζημίως, όπως ορίζει η τροπολογία.


Αρ. Τροπολογίας: 1550/83 4.7.2014
Σχέδιο νόμου: Ρυθμίσεις Ποινικού και Σωφρονιστικού Δικαίου και άλλες διατάξεις
Υπουργείο: Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων
Περιγραφή Tροπολογίας: Ρυθμίσεις θεμάτων Υπουργείου Εσωτερικών. -ένταξη προσωπικού στο Πρόγραμμα Εθελοντικής Ενδοαυτοδιοικητικής Κινητικότητας -ρυθμίσεις θεμάτων δρομολογίων μεταφοράς μαθητών - ρυθμίσεις για τη διοίκηση, διαχείριση και εκμετάλλευση των οριζόμενων χερσαίων σημείων εξόδου και εισόδου της χωρικής αρμοδιότητας της Αποκεντρωμένης Διοίκησης -οικονομικά αποτελέσματα από τις παραπάνω ρυθμίσεις


ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ

Άρθρο...

«Μεταφορά μαθητών δημόσιων σχολείων»

Με τα άρθρα έβδομο έως ένατο του ν.4089/2012 (ΦΕΚ 206 Α΄) η αρμοδιότητα της μεταφοράς μαθητών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, από τον τόπο κατοικίας τους στο σχολείο όπου φοιτούν και αντίστροφα, αποδόθηκε στις Περιφέρειες. Στη συνέχεια δημοσιεύτηκε η αρ.24001/11-6-2013 Κ.Υ.Α. «Μεταφορά μαθητών δημόσιων σχολείων από τις Περιφέρειες» (ΦΕΚ 1449 Β΄/14-6-2013) με την οποία καθορίζεται ο τρόπος εκτέλεσης της ανωτέρω ρύθμισης.

Με την προτεινόμενη ρύθμιση δίνεται η δυνατότητα να ξεπεραστούν τα σημαντικότερα απο τα προβλήματα που δημιουργούνται λόγω της καθυστερημένης δημοσίευσης των διαγωνισμών των Περιφερειών σχολικού έτους 2014-2015.

Συγκεκριμένα, πρώτον, στις περιπτώσεις κατά τις οποίες οι σχετικοί διαγωνισμοί έχουν δημοσιευθεί και δεν έχουν ολοκληρωθεί, αλλά έχουν ωστόσο αναδειχθεί προσωρινοί μειοδότες, δίνεται η δυνατότητα στις Περιφέρειες να τους αναθέτουν την εκτέλεση της μεταφοράς μαθητών για το χρονικό διάστημα που θα απαιτηθεί μέχρι την ολοκλήρωση όλων των διαγωνιστικών διαδικασιών και την υπογραφή των συμβάσεων και σε κάθε περίπτωση όχι πέραν της 28/2/2015. Στις ανωτέρω περιπτώσεις στις οποίες οι διαγωνισμοί δεν έχουν αναδείξει προσωρινούς μειοδότες, η Οικονομική Επιτροπή μπορεί να αναθέτει την εκτέλεση των δρομολογίων, κατόπιν πρόχειρου διαγωνισμού για το ίδιο μέγιστο χρονικό διάστημα.

Δεύτερον, ως προς τη διαδικασία του προσυμβατικού ελέγχου, ο προβλεπόμενος έλεγχος των συμβάσεων μεταφοράς μαθητών της προηγούμενης παραγράφου, ποσού ύψους τουλάχιστον 200.000€ και χωρίς ανώτατο όριο, διενεργείται από τον Επίτροπο του Ελεγκτικού Συνεδρίου που είναι αρμόδιος για τον προληπτικό έλεγχο των δαπανών τους. Με τις εν λόγω ρυθμίσεις επιδιώκεται η επίσπευση της διαδικασίας η οποία διαφορετικά θα απαιτούσε περισσότερο χρόνο λόγω της αποστολής του φακέλου και της λήψης της σχετικής απόφασης από το καθ΄ ύλην αρμόδιο Κλιμάκιο του Ελεγκτικού Συνεδρίου.

Τρίτον, για τις διαδικασίες μεταφοράς μαθητών, αίρεται σε μόνιμη βάση η απαγόρευση η οποία ισχύει, σύμφωνα με το άρθρο 10 του π.δ. 118/2007, για την προκήρυξη και διενέργεια διαγωνισμών και λοιπών συναφών διαδικασιών κατά το χρονικό διάστημα από 5 έως 20 Αυγούστου. Το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα είναι κρίσιμο για την ολοκλήρωση της διαδικασίας εν όψει της έναρξης του σχολικού έτους κάθε Σεπτέμβριο και ως εκ τούτου δεν μπορεί να αντιμετωπίζεται σύμφωνα με τις γενικές προβλέψεις του π.δ/τος 118/2007.

ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ

Άρθρο...

«Μεταφορά μαθητών δημόσιων σχολείων»

1.α. Στις περιπτώσεις κατά τις οποίες οι διαγωνισμοί για τη μεταφορά μαθητών σχολικού έτους 2014-2015 έχουν δημοσιευθεί αλλά δεν έχουν ολοκληρωθεί έως την έναρξη του σχολικού έτους, η Οικονομική Επιτροπή μπορεί, κατ΄ εξαίρεση των κείμενων διατάξεων, να αποφασίζει την ανάθεση εκτέλεσης των σχετικών δρομολογίων στους προσωρινούς μειοδότες έως την ολοκλήρωση των διαγωνισμών με την υπογραφή των οικείων συμβάσεων και όχι πέραν της 28.02.2015. Εάν στις ανωτέρω περιπτώσεις δεν έχουν αναδειχθεί προσωρινοί μειοδότες, η Οικονομική Επιτροπή μπορεί να αναθέτει για το ίδιο χρονικό διάστημα την εκτέλεση των δρομολογίων κατόπιν πρόχειρου διαγωνισμού, κατά την έννοια του άρθρου 83 του ν.236/95, όπως ισχύει τηρουμένων των προϋποθέσεων διαφάνειας και ανταγωνισμού. Με την ολοκλήρωση των αρχικών διαγωνισμών οι συμβάσεις των προηγούμενων εδαφίων λύονται αυτοδικαίως και αζημίως.

β. Στις ανωτέρω περιπτώσεις, το συμβατικό κόστος εκάστου δρομολογίου δεν μπορεί να υπερβαίνει τη μέγιστη αποζημίωση που προκύπτει από την εφαρμογή της αριθ.24001/11.06.2013 Κ.Υ.Α. (Β΄ 1149).

2. Ο προβλεπόμενος σύμφωνα με το άρθρο 278 του ν.3852/2010, έλεγχος για τις συμβάσεις της προηγούμενης παραγράφου, ποσού ύψους άνω των 200.000 ευρώ και χωρίς ανώτατο όριο, διενεργείται από τον Επίτροπο του Ελεγκτικού Συνεδρίου που είναι αρμόδιος για τον προληπτικό έλεγχο των δαπανών του μεγαλύτερου Δήμου της Περιφερειακής Ενότητας στην οποία αφορά η σύμβαση μεταφοράς μαθητών.

3. Από τη δημοσίευση του παρόντος δεν εφαρμόζεται η παρ.6 του άρθρου 10 του π.δ. 118/2007 (ΦΕΚ 150 Α΄) στις αντίστοιχες διαδικασίες για τη μεταφορά μαθητών δημόσιων σχολείων από τις Περιφέρειες.

Παρουσίαση του MTaxi στη Λάρισα και η ομιλία του Σωτήρη Ροϊνού.

Πέμπτη 3 Ιουλίου 2014

Παραχώρηση θέσης στον αύλειο χώρο του Γ.Ν. Χαλκιδικής για την στάθμευση ενός οχήματος ταξί για την εξυπηρέτηση των ασθενών του νοσοκομείου.


ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΠΟΕΙΑΤΑ



Δευτέρα, 30 Ιουνίου 2014

ΠΡΟΣ:
ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ
ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ Δ.Σ. ΤΗΣ Π.Ο.Ε.Ι.Α.Τ.Α.

ΕΠΙΣΤΟΛΗ

Πρόεδρε,
Κύριοι του Δ.Σ. της Π.Ο.Ε.Ι.Α.Τ.Α.

Από τον ηλεκτρονικό τύπο κυρίως μας έχει γίνει γνωστή η ευρωπαϊκή απεργία των ταξί με θέμα τις ανεξέλεγκτες ιντερνετικές εφαρμογές εξυπηρέτησης φυσικών προσώπων από ιδιωτικές εταιρείες με στόλο Ι.Χ. αυτοκινήτων που προαναγγέλλουν το «θάνατο» του ταξί.

Στις 11 Ιουνίου 2014, συνάδελφοι μας ιδιοκτήτες και οδηγοί ταξί σε πολλές πόλεις της Ευρώπης αλλά και της Αμερικής, βγήκαν στους δρόμους με 24ωρες προειδοποιητικές απεργίες διαμαρτυρόμενοι ενάντια σε ένα τύπο άναρχης ιδιωτικοποιημένης μεταφοράς από πολυεθνικές εταιρίες, χωρίς κανέναν έλεγχο, όπου ο καθένας με το δικό του ιδιωτικό όχημα θα μπορεί να παρέχει μεταφορά με όρους που έχουν θεσπίσει οι ίδιες οι πολυεθνικές και χωρίς καμία ασφάλεια για τους χρήστες.

Οι δημόσιες συγκοινωνίες και τα ταξί απειλούνται σοβαρά και μπορεί να αντικατασταθούν από το μονοπώλιο των εφαρμογών αυτών με αποτέλεσμα τη μείωση του εργατικού δυναμικού στον κλάδο των ταξί και την απώλεια χιλιάδων θέσεων εργασίας.

Επειδή ήδη στις περισσότερες ευρωπαϊκές πόλεις όπως Λονδίνο, Παρίσι, Λίλ, Λε Χάβρη, Μπορντό, Περπινιάν, Αβινιόν, Κάννες, Νίκαια, Μασσαλία, Λυών, Νανσί, Ρέμς, Σεντάν, Ρώμη, Μιλάνο, Τορίνο, Νάπολη, Βρυξέλλες, Μαδρίτη, Βαρκελώνη, Βερολίνο, Αμβούργο, Δουβλίνο, αλλά και στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού όπως Ρίο Ντε Τζανέιρο, Βοστώνη, Ουάσιγκτον κ.α.οι εταιρείες αυτές έχουν «πληγώσει» στο μέγιστο τον κλάδο των ταξί και επειδή ήδη μια από αυτές στρατολογεί στόλο από πολυτελή Ι.Χ. αυτοκίνητα στην Αθήνα και επειδή οι πληροφορίες λένε ότι από τον Σεπτέμβρη του 2014 θα είναι επίσημα και στην Ελλάδα θεωρήσαμε σκόπιμο και επιβλητό να σας ενημερώσουμε αλλά και να προτείνουμε τρόπους αντίδρασηςΤΩΡΑ πριν να είναι αργά.

Προτείνουμε την ενημέρωση από εσάς στους υπουργούς Ανάπτυξης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης όπως και των Μεταφορών για θέσπισηΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ τέτοιου που θα έχει κανόνες, σεβόμενο τους νόμους της Ελληνικής πολιτείας.

Συγκεκριμένα προτείνουμε την απαγόρευση στο ελεύθερο Download(κατέβασμα) των εφαρμογών αυτών στον οποιοδήποτε πολίτη, παρά μόνο σε αποδεδειγμένα επαγγελματία κάτοχο Ειδικής Άδειας Ταξί και ιδιοκτήτη Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτου Ταξί.

Η μεταφορά θα πρέπει να γίνεται με δημόσια μέσα μεταφοράς από εμάς τους ίδιους.

Με τον τρόπο αυτό διασφαλίζουμε εμείς την επιβίωση μας και περιορίζουμε τον κίνδυνο στους κόλπους μας και το κράτος διασφαλίζει τα νόμιμα φορολογικά του έσοδα και την ασφαλή μεταφορά όλων των πολιτών με επαγγελματίες, ιδιοκτήτες Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτων και κατόχους Ειδικής Άδειας Ταξί.

Είμαστε βέβαιοι για την άμεση παρέμβαση σας και βρισκόμαστε στη διάθεση σας για οποιαδήποτε πληροφορία και βοήθεια.

ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΗΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ
(ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΡΑΔΙΟΤΑΞΙ EUROTAXI ΚΑΒΑΛΑΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΑΞΙ ΑΝ. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ-ΘΡΑΚΗΣ)

ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ
(ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ ΤΑΞΙ ΞΑΝΘΗΣ)

ΒΑΣΙΛΑΚΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ
(ΜΕΛΟΣ Δ.Σ. ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ ΤΑΞΙ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ)

ΓΟΥΝΑΡΙΔΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ
(ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΡΑΔΙΟΤΑΞΙ EUROTAXI ΞΑΝΘΗΣ)

ΔΕΛΗΑΓΓΕΛΟΣ ΝΙΚΟΣ
(ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ ΤΑΞΙ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ)

ΜΑΥΡΟΜΑΤΗΣ ΚΩΣΤΑΣ
(ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ ΤΑΞΙ ΞΑΝΘΗΣ)

ΞΥΛΕΝΙΟΣ ΠΑΡΗΣ
(ΠΡΟΕΔΡΟΣ EUROTAXI HELLAS & ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ Δ.Σ. ΤΗΣ Π.Ο.Ε.Ι.Α.Τ.Α.)

ΠΙΠΕΡΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ
(ΜΕΛΟΣ Δ.Σ. ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ ΤΑΞΙ ΛΑΡΙΣΑΣ)

ΠΑΡΘΕΝΙΔΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
(ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΡΑΔΙΟΤΑΞΙ EUROTAXI ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ)

ΡΟΪΝΟΣ ΣΩΤΗΡΗΣ
(ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ ΤΑΞΙ ΣΠΑΡΤΗΣ & ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ Δ.Σ. ΤΗΣ Π.Ο.Ε.Ι.Α.Τ.Α.)

Συνημμένο Αρχείο:
ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΠΟΕΙΑΤΑ