-----Από την ρήση του ΠΛΑΤΩΝΑ........Μπορούμε εύκολα να συγχωρήσουμε ένα παιδί που φοβάται το σκοτάδι η αληθινή τραγωδία της ζωής είναι όταν οι ενήλικοι φοβούνται το φως........-------------Κάθε νόμος προσδιορίζει στην πράξη την πολιτική και τον πολιτικό στόχο της κάθε κυβέρνησ...ης,και μέσα από τον νόμο δείχνει. 1ον Το τι θέλει να κάνει με την πολιτική της. 2ον Ποιούς θέλει να ωφελήσει με αυτήν την πολιτική. 3ον Ποιά μέσα θα χρησιμοποιήσει για να πετύχει τον πολιτικό της στόχο. Αυτή είναι γενική αρχή του κάθε νόμου.------Ποιός είναι ο πολιτικός στόχος του νόμου ΒΟΡΙΔΗ 4070/2012-----------ΟΛΑ στο ΦΩΣ για να μην ζήσουμε την τραγωδία του κλάδου μας, στο χέρι μας είναι......Οι συγκρούσεις που έγιναν στο υπουργικό συμβούλιο μεταξύ υπουργών κατά την συζήτηση του νομοσχεδίου για τα ταξί του κ. Βορίδη, καθώς και αυτές που έγιναν στην διαρκή επιτροπή της βουλής μεταξύ υπουργού κ Βορίδη και των βουλευτών εισηγητών του νομοσχεδίου, πρίν αυτό εισαχθεί στην ολομέλεια της βουλής πρός ψήφιση. Εφεραν και βγήκαν πολλές αλήθειες. 1ον Οτι η Ε Ε δεν παρεμβαίνει στα θέματα του ταξί. Τις πολιτικές για τα θέματα του ταξί τις ασκούν και τις καθορίζουν μόνο οι κυβερνήσεις των κρατών μελών της και ΟΧΙ η Ε Ε. 2ον Οτι η ΤΡΟΙΚΑ δηλαδή το Δ Ν Τ , η Ε Ε , και η Ε Κ Τ δεν παρεμβαίνουν επίσης στην κυβέρνηση για θέματα ταξί. Αυτό δέν είναι θέμα της ΤΡΟΙΚΑ αλλά της ελληνικής κυβέρνησης. Άρα το πολιτικό ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ που προκύπτει από όλα αυτά είναι. Οτι όλο αυτό το χρονικό διάστημα από την υπογραφή του μνημονίου και μέχρι την ψήφιση του νόμου ΒΟΡΊΔΗ για τα ταξί από την βουλή. Ζήσαμε όλοι μαζί την ΠΟΛΙΤΙΚΗ της ανευθυνότητας της ανηθικότητας του παραλόγου και της εξαπάτησης από το πολιτικό συστημα της χώρας. ¨Ολο το πολιτικό σύστημα της χώρας Κυβέρνηση , Πολιτικά κόμματα, συνδικαλισμός του κλάδου, Μέσα μαζικής ενημέρωσης , Μεγάλα Οικονομικά συμφέροντα έβαλαν σημάδι να διαλύσουν και τους ταξιτζήδες. Βήμα βήμα να τους οδηγήσει στην ΑΠΑΞΙΩΣΗ και την ΦΤΩΧΕΙΑ. Για να ανοίξει ο δρόμος για την διάλυση της μικρομεσαίας τάξης των ιδιοκτητών ταξί και τα μέσα μεταφοράς ΕΔΧ ταξί να πάνε σε λίγα χέρια. Αυτός είναι ο ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ του νόμου 4070 ΒΟΡΙΔΗ ΛΥΜΠΕΡΟΠΟΥΛΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΙΣΣΑ ΣΚΕΝΤΖΟΥ με την εγκρση του κ. ΣΑΜΑΡΑ . Αυτός ο νόμος ως νομοσχέδιο δεν εξετάσθηκε ούτε στο συμβούλιο της ομοσπονδίας ούτε και στα περιφερειακά και στα πρωτοβάθμια συμβούλια του κλάδου έγινε εν αγνοία του.Ο 4070/12 νόμος Βορίδη δεν πρέπει να εφαρμοστεί στην πράξη διότι είναι αναχρονιστικός αντιδημοκρατικός αντιαναπτυξιακός και επικίνδυνος. 1ον Καταργεί την επαγγελματικότητα, όποιος θέλει αγοράζει όσα ταξί θελει και κάνει την δική του Α Ε ταξί. Δεν ενδιαφέρει τον νόμο αν αυτός είναι που αγοράζει τα ταξί είναι Δικηγόρος Γιατρός Δικαστής δημόσιος υπάλληλος παπάς κλπ. πάει το επάγγελμα μας έχει αλωθεί.... Θα πάθουμε ότι έπαθαν και τα φορτηγά με το 383/76 νόμο της κυβέρνησης της Ν Δ. Αυτά έφυγαν με την ΑΠΑΞΙΩΣΗ του νόμου από χέρια των φορτηγατζήδων και σήμερα είναι στα χέρια των κεφαλαιούχων επενδυτών μεταφορέων . Υπάρχει πλήρη απελευθέρωση με τον 4070/12 νόμο Βορίδη δέν ισχύει ο νόμος 3109/2003 κυβέρνησης ΠΑΣΟΚ που έλεγε το κάθε φυσικό πρόσωπο δικαιούται να έχει μέχρι 2 άδειες ταξί στην κατοχή του , με τον νόμο Βορίδη διαλύετε πλέον η μικρομεσαία τάξη των ιδιοκτητών ταξί. 2ον Απελευθερώνει την αγορά και εισάγει τα ΕΔΧ ΕΙΔΜΙΣΘ από 6 μέχρι 9 θέσεων χωρίς ταξίμετρο .Αυτά τα ΕΔΧ ΕΙΔ ΜΙΣΘ θα είναι ανταγωνιστικά στα υπάρχοντα ταξι ΕΔΧ 5 θέσεων στο ζήτημα της μεταφορικής τους ισχύς, και στο τιμολόγιο μεταφοράς διότι τα κόμιστρα τα καθορίζει ο ιδιοκτήτης του και όχι το κράτος όπως στα ταξί. Αυτά τα ΕΔΧ ΕΙΔ ΜΙΣΘ μπαίνουν ανταγωνιστικά στην αγορά των ΡΑΔΙΟΤΑΞΙ και θα τα διαλύσουν .Ειδικά για τους Καλλικρατικούς Δήμους επειδή υπάρχουν μεγάλες αποστάσεις μεταξύ των δημοτικών διαμερισμάτων τα ΕΔΧ ΕΙΔ ΜΙΣΘ 9θέσια θα λειτουργήσουν ανταγωνιστικά στα υπάρχοντα ταξί του καλλλκρατικού δήμου και στο υπεραστικό ΚΤΕΛ της περιοχής. Θα δουλεύουν με εισητήριο χωρίς να παρανομούν . Π Χ από την πλατεία της εδρας του δήμου 8 χωριανοί για το τάδε δημοτικο διαμερσμα θα μοιράζονται μεταξύ τους το κόστος μεταφοράς όμοια και απο την πλατεία του διαμερίσματος άλλοι χωριανοί πρός το κέντρο του δήμου μοιράζοται και αυτοί το κόστος μεταφοράς μεταξύ τους...3ον Εισάγει ο νόμος Βορίδη τον μαθηματικό τύπο που ορίζει αν πρέπει να δωθούν νέες αδειες ταξί σε μία περιοχή με μοναδικό κριτήριο τον πληθυσμό της περιοχής. Εχει η δεν έχει ανάγκη μια περιοχή πρέπει να δώσουμε νέες αδειες ταξί γιατί το λέει ο μαθηματικός τύπος του νόμου ΒΟΡΙΔΗ , αυτό είναι απαράδεκτο..¨Εχουν η δεν έχουν έργο τα ταξί μιας περιοχής πρέπει να δωθούν νέες αδειες ταξι γιατί το λέει ο μαθηματικός τύπος του νόμου ΒΟΡΙΔΗ .Αυτές οι πολιτικές θυμίζουν πολιτικές του αναγκαστικού νομοθετικού διατάγματος της δικτατορίας και του 1108 /80 νόμου της ΝΔ που υποχρέωνε τους διορισμένους Νομάρχες να δινουν κάθε χρόνο νέες αδειες ταξί με βάσει τον μαθηματικό τύπο με ποσοστό 1,5 έως 3 τοις εκατό επί του αριθμού των υπαρχόντων αδειών ταξί της κάθε περιοχής., ευτυχώς που αυτός ό νόμος 1108/80 της κυβέρνησης της Ν Δ καταργήθηκε με τον 1437/84 νόμο της κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ, γιατί με τον μαθηματικό τύπο θα είχε γεμίσει η χώρα με ταξί. Επιτέλους με ποιό δικαίωμα ο εκάστοτε υπουργός σύμφωνα με το νόμο ΒΟΡΙΔΗ και τον μαθηματικό τύπο θα υποχρεώνει τον περιφερειάρχη. Να δίνει νέες αδειες ταξί χωρίς να υπάρχει ανάγκη και θα βάζει τους ταξιτζήδες της περιοχής να τσακώνονται με τον περιφερειάρχη, Ο περιφερειάρχης είναι εκλεγμένος και δίνει λόγο για τις πράξεις του στον λαό της περιφέρειας του και πρέπει να υπηρετεί το συμφέρον της περιφέρειάς του. 4ον Υποσχέθηκε να λύσει το ζήτημα του φόρου των μεταβιβάσεων και δεν το έκανε με συνέπεια αυτοί που πουλάνε το ταξί να αντιμετωπίζουν πρόβλημα στην αξοποίηση των χρημάτων . Να συνεχίσει να έχουμε το φαινόμενο το κράτος να παίρνει τον φόρο του και εμάς να μας λένε μαυραγορίτες ότι ποσό είναι ο φόρος που πλρώνουμε το ίδιο ποσο να αναγράφετε και στα συμβόλαια και αυτό γιατί ετσι το λέει ο νόμος .Πληρώνουμε εμείς πάλι την ανευθηνότητα του κράτους.5ον Ο νόμος 4070/12 Βορίδη δέν δίνει τα μέσα που χρειάζεται ώστε το ταξί να βοηθηθεί να ξεπεράσει την ύφεση και την κρίση που σήμερα βρίσκεται . Να μπορέσει να γίνει κατά το δυνατόν βιώσιμο, να έχει έργο και να βγάζει τα έξοδα του. Επρεπε στο νόμο και στο άρθρο 105 να καθιαιρωθεί το ΑΜΦΙΟΡΙΑΚΟ τιμολόγιο όπως το είχα προτείνει και υπάρχει σε πολλές χώρες της Ε Ε . Το τιμολόγιο του ταξί να ορίζεται με απόφαση του περιφερειάρχη για την κάθε περιφέρεια μέσα στα πλαίσια όμως των ελαχίστων και μεγίστων τιμών που ορίζει η απόφαση του υπουργού.Η κάθε περιφέρεια θα έχει το δικό της τιμολόγιο ταξί και θα ανταποκρίνεται στις οικονομικές δυνατότητες που έχουν οι κάτοικοι της περιοχής για να κάνουν χρήση το ταξί για τις μεταφορές τους. Σε χώρες της Ε Ε υπάρχει και τρίτη ταρίφα και ονομάζεται τιμολόγιο ειδικών συνθηκών και είναι προσαυξημένο κατά 30% της μονής ταρίφας. Αυτή η τρίτη ταρίφα είναι ιδανική μαζί με το ΑΜΦΙΟΡΙΑΚΟ τιμολόγιο να δώσει βιώσιμη λύση στους καλλικρατικούς Δήμους. Ο νόμος 4070 Βορίδη πρέπει να ακυρωθεί στην πράξη .Π Χ στην αθήνα με τον νόμο 1437/84 της κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ από το 1982 και μέχρι σήμερα 2012 30 χρόνια δεν χορηγήθηκε καμμία νέα αδεια ταξί γιατί απλά αναπτύσσονται τα μέσα μαζικής μεταφοράς ΜΕΤΡΟ , ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΣ ,ΤΡΑΜ ,ΤΡΟΛΕΥ ,ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ, ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ.. και άν τώρα ο μαθηματικός τύπος Βορίδη πεί πρέπει να δωθούν νέες τι θα κάνουμε ρε παιδιά που θα πάνε τα 140000 και πάνω ταξί της Αθήνας στο Λαυριο να περιμένουν τα καράβια, για όνομα του θεού με αυτούς που μας εμπλεξαν. Κάνω έκλιση σε όλους τους συναδέλφους από τους καλλικρατικούς δήμους .Να είναι ενωμένοι να απαιτήσουν το ΑΜΦΙΟΡΙΑΚΟ τιμολόγιο και την ταρίφα ειδικών συνθηκών και να λύσουν το ζητημα των εδρών τους Την διπλή ταρίφα να τίθεται σε εφαρμογή όταν το ταξί βγαίνει από τα διοικητικά όρια της εδρας. Εντός των διοικητικών ορίων της ΕΔΡΑΣ η μονή ταρίφα να μπαίνει εντός της περιμετρικής ζώνης και εκτός περιμετρικής ζώνης η τρίτη ταρίφα των ειδικών συνθηκών . 6ον Καλώ όλους τους συναδέλφους επειδή ο 4070/12 νόμος ΒΟΡΙΔΗ κατήργησε το αρθρο 6 του νόμου 3109 που είχε όλες τις ασφαλιστικές δικλείδες για να μείνουν τα ταξί στους ταξιτζήδες και οι εισπραξεις του ταξί στο σπίτι του ταξιτζή περί σύστασης εταιρειών ταξί και συνεταιρισμών. Σε κάθε καλλικρατικό δήμο να οργανωθούν όλοι στην νομική μορφή του συνεταιρισμού και στην συνέχεια να συστήσουν Α Ε ταξί . Το μετοχικό κεφάλαιο της ΑΕ το 70% να το πάρει ο συνεταιρισμός και το άλλο 30% του μετοχικού κεφαλαίου τα μέλη ιδιοκτήτες του συνεταιρισμού. Αυτή η Α Ε ταξί ονομάζεται ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ Α Ε ΤΑΞΙ τα ταξί με αυτή την νομική μορφή δεν θα φύγουν ποτέ από τα χέρια του ταξιτζή Ολοι μαζί ενωμένοι θα κλείσουμε τον δρόμο να μπούνε στον χώρο μας οι κεφαλαιούχοι επενδυτές .Θα είμαι πάντα κοντά σας 22/4/2012 Με αγάπη ΝΙΚΟΣ ΓΚΑΡΕΛΗΣ .Τα ταξί τα πηραμε δανεικά από τα παιδιά μας και δεν τα χαρίζουμε σε κανένα κεφαλαιούχο επενδυτή. NON PASSARAN ο νόμος ΒΟΡΙΔΗ στην ΠΡΑΞΗ καλό αγώνα.....
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψε εδώ το σχόλιό σου