Παρασκευή 28 Μαρτίου 2014

Νίπτει τας χείρας του για ταξί – φορτηγά ο Χρυσοχοΐδης..!


Οι ιδιοκτήτες ταξί διαμηνύουν ότι δεν πρόκειται να δεχτούν «την ασυδοσία και την ισοπέδωση των πάντων από τους λίγους που έχουν συμφέρον»


Σαφείς αποστάσεις από τον Κωστή Χατζηδάκη πήρε χθες ο υπουργός Μεταφορών, με αφορμή πληροφορίες για νέα μέτρα απελευθέρωσης της αγοράς φορτηγών. «Είναι μερικές σκέψεις», είπε ο Μ. Χρυσοχοΐδης και άφησε να εννοηθεί ότι θα εξετάσει αν θα προσυπογράψει τις προτεινόμενες ρυθμίσεις, οι οποίες προβλέπονται να ενταχθούν στο νομοσχέδιο fast track που απαιτεί η τρόικα. Μιλώντας χθες σε δημοσιογραφικό πηγαδάκι, είπε ότι η περαιτέρω απελευθέρωση θα επιτρέψει την αύξηση εταιρικών φορτηγών και θα επιτείνει τις υπάρχουσες στρεβλώσεις στην αγορά. Ανέφερε ότι στη χώρα μας το κόστος των προϊόντων επιβαρύνεται από το γεγονός ότι κυκλοφορούν περίπου ένα εκατομμύριο φορτηγά Ι.Χ. και 33.000 δημόσιας χρήσης.

Ο υπουργός Ανάπτυξης βρέθηκε χθες στο στόχαστρο των ταξιτζήδων, με αφορμή τις νέες προτάσεις για τα 9θέσια ταξί και την εξυπηρέτηση πελατών ξενοδοχείων από μισθωμένα οχήματα. Μετά τη συνάντηση του Κωστή Χατζηδάκη με εκπροσώπους της Ομοσπονδίας Ταξί οι τόνοι κατέβηκαν, παρόλο που σε ανακοίνωση της Ομοσπονδίας αναφέρεται ότι ιδιοκτήτες ταξί επιμένουν «στον διακριτό ρόλο και την αποστολή του κάθε μέσου» και διαμηνύουν ότι δεν πρόκειται να δεχθούν «την ασυδοσία και την ισοπέδωση των πάντων από τους λίγους που έχουν συμφέρον».

Αιτία πολέμου, αυτή τη φορά από φορείς των εργαζομένων στο μετρό και τον Ηλεκτρικό στάθηκε νομοσχέδιο του υπουργείου Μεταφορών που αναρτήθηκε την παραμονή της 25ης Μαρτίου και με… μυστικότητα για διαβούλευση στο Διαδίκτυο. Μεταξύ άλλων (άρθρο 29), προβλέπει την ανάθεση του ελέγχου των εισιτηρίων σε ιδιώτες. Πηγές του υπουργείου διευκρίνιζαν ότι αφορά μόνον τις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης, αλλά τίποτα δεν αποκλείει στο μέλλον την επέκταση του μέτρου και στην Αττική.

Οι εργαζόμενοι καταγγέλλουν επίσης ότι προβλέπεται η πώληση εισιτηρίων ακόμη και από… σούπερ μάρκετ και προαναγγέλλουν κινητοποιήσεις. «Μήπως γίνεται για να εισπράξουν ποσοστό κέρδους οι κάθε είδους πωλητές» διερωτώνται και επισημαίνουν ότι για το δίκτυο του μετρό και του Ηλεκτρικούυπάρχουν τα εκδοτήρια, ενώ για τα υπόλοιπα μέσα μπορούν να τοποθετηθούν αυτόματα μηχανήματα.

Το πολυνομοσχέδιο με τα 65 άρθρα περιλαμβάνει ρυθμίσεις για όλα τα θέματα του υπουργείου Μεταφορών. Μεταξύ άλλων προβλέπει ότι οι άδειες fast track για κεραίες κινητής τηλεφωνίας, για τις οποίες υπάρχει ήδη έγκριση από την ΕΕΤΤ εξετάζονται από τις αρμόδιες πολεοδομίες μέσα σε δύο μήνες. Εάν δεν υπάρχει απάντηση μέσα σε αυτό το χρονικό διάστημα θεωρείται ότι έχουν εγκριθεί! Προβλέπονται επίσης δύο νέες ανεξάρτητες Αρχές για το σιδηροδρομικό δίκτυο και τις αεροπορικές μεταφορές που είναι ανεξάρτητη από την ΥΠΑ.

Πάντα με συνταγές fast track προβλέπονται ειδικές πολεοδομικές ρυθμίσεις για την αξιοποίηση των χιλιάδων ακινήτων που διαθέτει η ΓΑΙΑΟΣΕ, θυγατρική του ΟΣΕ. Πιέσεις υπάρχουν για την κατασκευή μεγάλου εμπορικού κέντρου δίπλα στον σταθμό του Πειραιά. Με άλλη διάταξη μεταβιβάζονται 11 επισκευαστικές βάσεις στη ROSCO, ενώ προβλέπεται η έκδοση προσωρινών αδειών λειτουργίας με τριετή ισχύ για «εγκαταστάσεις που εξυπηρετούν τη σιδηροδρομική υποδομή».


Χαρά Τζαναβάρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε εδώ το σχόλιό σου