Νομός Χαλκιδικής 26/5/2011
Πληθυσμός : 89000
Υφιστάμενες άδειες : 140 + 1 ΑΜΕΑ
Χωριά χωρίς ταξί /Μόνιμοι κάτοικοι
· Στάγιρα /300
· Γομάτι /450
· Αγ. Πρόδρομος /498
· Αγ. Παντελεήμονας/ 340
· Βάβδος/ 283
Σε ότι αφορά το σχέδιο Προεδρικού διατάγματος που έχει διαρρεύσει , οι ενστάσεις του Σωματείου Χαλκιδικής είναι οι εξής:
Σχετικά με τον μαθηματικό τύπο, που ορίζει τον τρόπο με τον οποίο θα εκδίδονται οι νέες άδειες (άρθρο 5) , τον θεωρούμε πρόχειρο και γενικά απαράδεκτο . Ειδικότερα για την Χαλκιδική, δεν λαμβάνει υπ’ όψιν σοβαρά δεδομένα που θα αντικατόπτριζαν την πραγματικότητα. Για παράδειγμα ότι ο νομός Χαλκιδικής, παρ’ ότι είναι τουριστικός, δεν διαθέτει ούτε λιμάνι, ούτε αεροδρόμιο ,ούτε σιδηροδρομικό σταθμό και ως επί το πλείστον, οι μετακινήσεις των τουριστών, προς και από τον τουριστικό προορισμό, γίνονται από μεταφορικά μέσα τις Θεσσαλονίκης .
Άποψη μας είναι ότι δεν μπορεί να υπάρχει ένας τύπος για όλες τις περιοχές της Ελλάδας, διότι όλες οι περιοχές δεν έχουν τις ίδιες ανάγκες . Παραθέτουμε παρακάτω ποια στοιχεία κατά την γνώμη μας θα έπρεπε να συνεκτιμηθούν ανά περιοχή, έτσι ώστε να προκύψει ένας σοβαρός τύπος, ο οποίος θα μπορούσε να δώσει ένα αντικειμενικό αποτέλεσμα .
Πρόταση του Σωματείου Χαλκιδικής είναι να αποσυρθεί αυτός ο απαράδεκτος τύπος και να δημιουργηθεί ένας καινούριος ο οποίος θα λαμβάνει σοβαρά υπ’ όψιν όλες τις παρακάτω παραμέτρους διαφορετικά ο κλάδος θα οδηγηθεί στο χάος.
Μόνιμος πληθυσμός
Έδρα : Πόσο απέχει από τον πλησιέστερο δήμο, από το πλησιέστερο κέντρο υγείας και από τις πλησιέστερες υπηρεσίες. Να δούμε πόσα χιλιόμετρα είναι, για να δούμε και πόσο θα πρέπει να πληρώσει ο πελάτης στο ταξί για να ικανοποιήσει τις απαραίτητες του ανάγκες . Ποιος ο μέσος όρος εισοδήματος αυτών των ανθρώπων και πόσοι από αυτούς μπορούν να μετακινηθούν πληρώνοντας ένα τέτοιο αντίτιμο .Επίσης πόσα αυτοκίνητα (Ι.Χ)κυκλοφορούν στην περιοχή και να πολλαπλασιαστεί ο προκύπτον αριθμός επί 2 (επιβαίνοντες ). Ποιες οι υποδομές της περιοχής (αεροδρόμια ,λιμάνια ,σιδηροδρομικοί σταθμοί κ.α.) και ποιος ο μέσος όρος αφίξεων και αναχωρήσεων των τριών τελευταίων ετών. Ποια τα υφιστάμενα μέσα μαζικής μεταφοράς (λεωφορεία Κ.Τ.Ε.Λ- δημοτική συγκοινωνίας κ.τ.λ.). Τουρισμός
Διανυκτερεύσεις : Ποιο το ποσοστό του οδικού τουρισμού, (πόσοι δηλαδή έρχονται με το αυτοκίνητο τους και δεν υπάρχει ανάγκη μετακίνησης τους με ταξί .Ποιο το ποσοστό των τουριστών που έρχονται με πακέτα (all inclusive) και άρα δεν έχουν ανάγκη μετακίνησης με ταξί . Ποιος ο αριθμός που έρχεται με τουριστικά λεωφορεία και με Κ.Τ.Ε.Λ. και άρα δεν χρησιμοποιεί ταξί . Ποιος ο αριθμός των τουριστών που έρχεται με αεροπλάνο και παίρνει ταξί από την πιάτσα του αεροδρομίου, κλείνοντας έτσι και την επιστροφή του με το ίδιο αυτοκίνητο .Ποιος ο αριθμός που μετακινείται με τα γνωστά βανάκια, που διαθέτουν τα ενοικιαζόμενα δωμάτια και τα ξενοδοχεία .Ποιος ο αριθμός των τουριστών που ενοικιάζει αυτοκίνητο, από το αεροδρόμιο και επιστρέφει πάλι με αυτό . Όλα τα παραπάνω θα έπρεπε να αφαιρούνται από τον τύπο .
Το παρόν κοινοποιήθηκε στην Π.Ο.Ε.Ι.Α.Τ.Α. και στο Περιφερειακό Συμβούλιο Κεντρικής Μακεδονίας .
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψε εδώ το σχόλιό σου