Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2012

ΣΚΕΨΕΙΣ –ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥ ΝΙΚΟΥ ΓΚΑΡΕΛΗ


Γι αυτά που ΖΩ και γι αυτά πού ΒΛΕΠΩ τώρα στα 67 μου .....ΟΣΗ ΠΙΚΡΑ και ΠΟΝΟ και αν ΕΙΣΠΡΑΤΩ εχω το ΔΙΚΑΙΩΜΑ να ΚΛΑΨΩ και να μην ΚΟΙΜΑΜΑΙ το ΒΡΑΔΥ γιατί και εγώ έχω την δική μου ευθύνη...... ΔΕΝ έχω όμως το ΔΙΚΑΙΩΜΑ να πάψω να ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΙ και να ΟΝΕΙΡΕΥΟΜΑΙ ένα ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕΛΛΟΝ των ΠΑΙΔΙΩΝ μου και των ΕΓΓΟΝΩΝ μου......Με ΛΥΠΗΣΕ το ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ της ΒΟΥΛΗΣ....Φαίνεται ότι είναι στο D N A των ΕΛΛΗΝΩΝ να ΝΤΟΜΠΑΡΟΝΤΑΙ ....όπως έγινε και μετά το 1944 πρός ΩΦΕΛΟΣ ΕΞΩΕΛΛΗΝΙΚΩΝ συμφερόντων και οι ΕΛΛΗΝΕΣ να είναι ΔΙΧΑΣΜΕΝΟΙ με ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ να ΚΤΙΣΟΥΜΕ ένα ΣΑΠΙΟ και ΣΑΘΡΟ ΚΡΑΤΟΣ .......Δεν ΠΡΕΠΕΙ να έχουμε την ΙΔΙΑ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ του 1944 έως 1949...... το ΧΡΩΣΤΑΜΕ στα ΠΑΙΔΙΑ μας και στα ΕΓΓΟΝΙΑ μας......Να κάνουν το πρώτο ΒΗΜΑ οι εκπροσωποι μας βουλευτές πού έχουν ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ .να διαφυλάξουν την ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ και το ΜΕΛΛΟΝ της ΠΑΤΡΙΔΑΣ των ΠΑΙΔΙΩΝ και των ΕΓΓΟΝΩΝ μας....ΔΕΙΞΤΕ το ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ επί 3 μήνες δεν θα πληρωθείτε και ΑΥΤΑ τα ΧΡΗΜΑΤΑ να τα ΔΙΑΘΕΣΕΤΕ για την ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ των ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΩΝ που ΕΚΑΝΑΝ οι ΝΤΟΜΠΑΡΙΣΜΕΝΟΙ και οι ΚΑΚΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ σε ΒΑΡΟΣ των ΠΕΡΙΟΥΣΙΩΝ άλλων ΑΝΘΡΩΠΩΝ....ΜΟΝΟ ΕΝΩΜΕΝΟΙ οι ΕΛΛΗΝΕΣ πάνε ΜΠΡΟΣΤΑ....ΝΙΚΟΣ ΓΚΑΡΕΛΗΣ ένα μεγάλο ΣΥΓΝΩΜΗ σ όλους τους ΝΕΟΥΣ για αυτά που σας ΕΧΟΥΜΕ κάνει με δική μας ΕΥΘΥΝΗ....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε εδώ το σχόλιό σου