Παρασκευή 8 Ιουλίου 2011

ΨΕΜΑ Ή ΑΛΗΘΕΙΑ ;

Μετά την ερώτηση μου στο Κλαδικο Συμβούλιο στις 7/7/2011προς τον επικεφαλή της ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΠΕΡ/ΚΗΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ ΤΑΞΙ.και αντιπρόεδρο της ομοσπονδίας κ Παναγιώτη Σκεντζο που ήταν η εξής : Γιατί κύριε Σκεντζο την μια στιγμή κατήγγειλες το προεδρείο για έλλειψη ενημέρωσης και την άλλη στιγμή κατηγορούσες αυτούς που προσπαθούσαν να ερμηνεύσουν το χαρτί που ο ίδιος μέσο του διαδικτιακου σου τόπου (της παράταξης σου ) έβγαλες στην δημοσιότητα ;
Δέχτηκα την φραστική επίθεση από τον ίδιο ο οποίος με κατηγόρησε ότι λέω ψέματα και αμφισβήτησε την αξιοπιστία μου . Επειδή δεν είχα μαζί μου τα δημοσιευμένα άρθρα και ο λόγος μου ήταν απλά απέναντι στον δικό του ζήτησα συγνώμη προκαταβολικά και δημόσια για την περίπτωση που δεν αποτυπώνονται έτσι . Προς αποκατάσταση της αξιοπιστίας των λεγομένων μου οφείλω να παραθέσω τα δυο άρθρα τα οποία είναι δημοσιευμένα στο επίσημο blog της Ανεξάρτητης Περιφερειακής Παράταξης http://apsp-taxi.blogspot.com/ καθώς επίσης τα άρθρα αυτά μας έχουν αποσταλεί και στο επίσημο e-mail του σωματείου μας από το επίσημο e-mail ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΠΕΡ/ΚΗΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ ΤΑΞΙ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε εδώ το σχόλιό σου