Τετάρτη 11 Ιανουαρίου 2012

Σε πορεία σύγκλισης Μ.Βορίδης-ιδιοκτήτες ταξί για την απελευθέρωση του κλάδου

Σχεδόν συγκλίνουσες απόψεις με κυριότερη αυτή των πληθυσμιακών κριτηρίων εκφράστηκαν κατά τη συνάντηση του υπουργού Υποδομών, Μάκη Βορίδη με το προεδρείο των ιδιοκτητών ταξί, με αντικείμενο την απελευθέρωση του επαγγέλματος.

Ο υπουργός ενημέρωση τους επαγγελματίες αυτοκινητιστές για τα κυριότερα σημεία του νομοσχεδίου που προωθεί και το οποίο, όπως ο ίδιος δήλωσε, θα είναι έτοιμο την επόμενη εβδομάδα για να ψηφιστεί και να εφαρμοστεί το συντομότερο δυνατόν.

Από την πλευρά τους, οι ιδιοκτήτες Ταξί αφού ανέλυσαν στον κ.Βορίδη τη διαμάχη που είχαν με τον προκάτοχό του Γιάννη Ραγκούση, του παρέθεσαν τις απόψεις και τις θέσεις τους, ενόψει της απελευθέρωσης του επαγγέλματος, κάνοντας ειδική αναφορά στα πληθυσμιακά κριτήρια, αλλά και στις ρυθμίσεις που περιλαμβάνονταν στο προεδρικό διάταγμα Ρέππα.

Σύμφωνα με πληροφορίες, στη διάρκεια της συνομιλίας διαπιστώθηκε η πρόθεση και από τις δύο πλευρές να καταβληθεί προσπάθεια συνεννόησης, καθώς υπάρχουν σχεδόν συγκλίνουσες απόψεις, προεξάρχουσας αυτής των πληθυσμιακών κριτηρίων, που αποτελούσε πάγια θέση του ΛΑΟΣ και την οποία πρόσφατα είχε διατυπώσει και ο κ.Βορίδης.

Μετά τη συνάντηση, ο υπουργός χαρακτήρισε εξαιρετικά χρήσιμη τη συζήτηση, ανέφερε ότι το σχέδιο νόμου θα είναι σχεδόν έτοιμο σε περίπου μία εβδομάδα και πρόσθεσε ότι θα περιέχει ρυθμίσεις στην κατεύθυνση της απελευθερώσεως του συγκεκριμένου επαγγέλματος, αλλά με όρους και κριτήρια τα οποία κατ' επανάληψη έχουν τεθεί.

Από την πλευρά του ο πρόεδρος του ΣΑΤΑ, Θύμιος Λυμπερόπουλος, χρησιμοποίησε ιδιαίτερα σκληρή γλώσσα με πολύ βαριές εκφράσεις κατά του πρώην υπουργού κ.Ραγκούση, υποστηρίζοντας ότι χωρίς να το επιβάλει η τρόικα έφτιαξε ένα νόμο, στόχος του οποίου ήταν η διάλυση των ταξί, κατηγορώντας τον κ.Ραγκούση πως «ήταν υποταγμένος στους νταβατζήδες της ελληνικής κοινωνίας που έχουν χρεοκοπήσει το οικονομικό σύστημα στη χώρα μας».

Ο κ. Λυμπερόπουλος πρόσθεσε ότι ο κλάδος δεν είναι αντίθετος στο να εξυγιανθεί, να λειτουργήσει όπως σε όλη την Ευρώπη, με κριτήρια που έχουν να κάνουν με το κυκλοφοριακό, το περιβαλλοντολογικό ,το πληθυσμιακό και αυτό τη βιωσιμότητα ενός επαγγέλματος.
tanea.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε εδώ το σχόλιό σου