Δευτέρα 26 Μαρτίου 2012

Εμπεριστατωμένη ανάλυση άνευ προηγουμένου του Νομοσχεδίου για τα ταξί από τον Νίκο Γκαρέλη



Νίκος Γκαρέλης
.

‎...........ΟΠΟΙΟΣ κοιτάζει το ΔΕΝΔΡΟ χάνει το ΔΑΣΟΣ..........------------ 1 9 7 6------------- Ο τίτλος είναι συμβουλικός και αποτελεί παράδειγμα πρός ΑΠΟΦΥΓΗΝ. Να μην τύχουν την ίδια κατάληξη τα ΤΑΞΙ όπως και τα φορτηγά. Το 1976 η κυβέρνηση του Κων/νου ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ με τον νόμο 383 των ΙΜΕ . ιδιότυπες Μεταφορικές Εταιρείες ανοιξε τον δρόμο για την εισβολή των κεφαλαιούχων επανδυτών στο χώρο των εμπορευματικών μεταφορών.Μέχρι τότε οι ιδιοκτήτες των φορτηγών ασκούσαν τις εμπορευματικές μεταφορές μέσα από τις οργανώσεις τους με την νομική μορφή των ΕΝΩΣΕΩΝ και των ΚΙΦΑ κοινοπραξία ιδιοκτητών φορτηγών....Οπως όλοι γνωρίζετε οι μεταφορές έχουν το πρώτο και το μεγαλύτερο ποσοστό επί του ΑΕΠ ακαθάριστο εθνικό προιόν στο συνολό τους. Είτε είναι εμπορευματικές είτε επιβατικές. Αναφέρομαι για τις μεταφορές σ΄όλη την ΚΛΙΜΑΚΑ της ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ.Για τις Χερσαίες .τις αερομετεφορές και τις ναυτιλιακές μεταφορές.......Αυτό το κομάτι του πλούτο και για οποιανδήποτε μέρος της ΚΛΙΜΑΚΑΣ οι επενδυτές καραδοκούν..Περιμένουν αυτό το κομάτι που τους ενδιαφέρει να ΑΠΑΞΙΩΘΕΙ για να το πάρουν..πχ Απαξιώθηκε η ολυμπιακή από το κράτος που ήταν ο ιδιοκτήτης και αμέσως βρέθηκε ο αγοραστής....Το 1976 μερικοί πονηροί συνδικαλιστές φορτηγατζήδες νόμισαν ότι είναι δυνατοί και κατά την ΡΗΣΗ του Μ Α Ο ότι έχουν 4 όρχεις αλλά στην πορεία κατάλαβαν ότι οι 2 όρχεις είναι του επιβήτορα του δυνατότερου του ΚΕΦΑΛΑΙΟΥΧΟΥ.... Ο νόμος 383 δεν εβαλε ασφαλιστικές δικλείδες που να διασφαλίζει τον ιδιοκτήτη του φορτηγού με συνέπεια τα φορτηγά να απαξιωθούν και να πέσουν στα χέρια των κεφαλαιούχων και σήμερα να έχουμε τις Μεταφορικές Εταιρείες ΑΕ και Διαμεταφορικές ΑΕ .Τα φορτηγά να ανήκουν κατά μεγάλη πλειοψηφεία στις ΑΕ και η αγορά των εμπορευματικών μεταφορών στις εταιρείες.. Ο φορτηγατζής εντελώς απαξιωμένος και να παρακαλάει την εταιρεία για κανένα δρομολόγιο και η εταιρεία να του λέει δεν μου περισεύει θα τα κάνω με τα δικά μου φορτηγά......Αυτή είναι περίπου η ιστορική εξέλιξη της μικρομεσαίας τάξης των φορτηγατζήδων ...Τ α ΦΟΡΤΗΓΑ στην εταιρεία ΑΕ και αυτοί ΕΡΓΑΤΕΣ ΟΔΗΓΟΙ στα αφεντικά ιδιοκτήτες των Μεταφορικών εταιρειών ΑΕ....Αποδείχθηκε ότι ο νόμος 383 /76 των ΙΜΕ ήταν το πρόπλασμα για την σταδιακή μείωση της μικραμεσαίας τάξης των ιδιοκτητών φορτηγατζήδων και η μεταφορά εμπορευμάτων να περάσει στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ..... ---------------ΕΠΙΒΑΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ των ΑΣΤΙΚΩΝ ΠΕΡΙΟΧΩΝ--------------Τις μεταφορές προσώπων τις ασκούν τα ΜΜΜ και τα ΤΑΞΙ.. Οι ρόλοι είναι διακριτοί και διαφορετικοί άλλος ο ρόλος του λεωφορείου και άλλος του ταξι...Το ΤΑΞΙ ασκεί επίσης συμπληρωματικό μεταφορικό εργο έναντι του ΜΜΜ..Αρα το κάθε μέσον ΄εχει το δικό έργο στο σύνολο της επιβατικής αγοράς... και διακρίνονται αυτά τα δύο μέσα από την μεταφορική τους ισχύ και την τιμολογιακή πολιτική των κομίστρων που την καθορίζει η εκάστοτε κυβέρνηση.. Κάνω αυτή την ανάλυση γιατί το ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ του Υπουργού μεταφορών κ ΒΟΡΙΔΗ που το υπουργικό συμβούλιο ενέκρινε και αναρτηθεί στο διαδίκτυο προς διαβούλευση εισάγει και νέο οχημα που ονομάζεται ΕΔΧ από 5 μέχρι 9 θέσεων ΕΔΙ.ΜΙΣΘ. χωρίς μετρητή ταξιμετρο...Αυτό το μεταφορικό μέσο είναι ανταγωνιστικο με το ΤΑΞΙ 5 θέσεων και στο ζήτημα της μεταφορικής του ισχύς και στο και στο ζήτημα των κομίστρων ..Τα κομιστρα των ταξί τα καθορίζει η κυβέρνηση και τα κόμιστρα των ΕΔΧ .ΕΙΔ. ΜΙΣΘ. τα καθορίζει η εταιρεία η ο ιδιοκτήτης του ΕΔΧ ΕΙΔΜΙΣΘ .. Το εργο του είναι η μεταφορά επιβατών με τηλεφωνική επικοινωνία και με άλλο ηλεκτρονικό μέσο από πόρτα πόρτα όχι επιβάτες από δρόμο και πιατσες....Αντίπαλος του ΕΔΧ ΕΙΔ,ΜΙΣΘ.. είναι τα ΡΑΔΙΟΤΑΞΙ ...Το κόστος ΠΑΓΙΩΝ ΔΑΠΑΝΩΝ και του ΤΑΞΙ και του ΕΔΧ ΕΙΔ.ΜΙΣΘ είναι ίδια έχουν διαφορά στην μεταφορική τους ΙΣΧΥ και στα ΚΟΜΙΣΤΡΑ για να ΑΠΑΞΙΩΣΟΥΝ τα ΡΑΔΙΟΤΑΞΙ θα μειώσουν τα κόμιστρα εναντι του ΤΑΞΙ για να πάρουν δική τους την επιβατική αγορά ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ...Τα ΡΑΔΙΟΤΑΞΙ οδηγούνται στην διαλυση και ΑΠΑΞΙΩΣΗ της ΑΞΙΑΣ της αδειας.........-----------ΔΙΑΒΑΖΩ την ΣΚΕΨΗ του κ Υπουργού ΒΟΡΙΔΗ μέσα από το ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ------------Το νομοσχέδιο είναι αντιγραφή του 3109/2003 νόμου ΒΕΡΕΛΗ κυβέρνηση Κ. ΣΗΜΙΤΗ. αυτό αναφέρεται στο άρθρο 112 καταργούμενες διατάξεις..Να το διαβάσετε... είναι αναρτημένο στο ΜΠΛΟΚ του σωματείου ταξί ΣΠΑΡΤΗΣ. Και ο κ. υπουργός ΒΟΡΙΔΗΣ έχει κάνει τις επιλογές του..Δεν έχει συμπεριλάβει στο νομοσχέδιο τις ασφαλιστικές δικλείδες του νόμου 3109 που διασφάλιζαν τους ταξιτζήδες και το μεταφορικό τους έργο...-------------Δ Ι Α Π Ι Σ Τ Ω Σ Ε Ι Σ---------------------1η Διαπίστωση.. Καταργεί το αρθρο 4 του 3109 νόμου που καθορίζει τον μέγιστο κατοχής αδειων ΕΔΧ ΤΑΞΙ από το ίδιο φυσικό πρόσωπο που είναι 2 ΤΑΞΙ το κάθε φυσικό πρόσωπο... και με το αρθρο 85 του νομοσχεδίου παράγραφος 6 και παρέχει το δικαίωμα το κάθε φυσικό πρόσωπο να έχει στην κατοχή του για την περιοχή της ΑΘΗΝΑΣ το 5 τοις εκατό του συνόλου των ταξι της ΑΘΗΝΑΣ περίπου 700 αδειες ταξί μπορεί να έχει στην κατοχή του ένα φυσικό πρόσωπο...Σημερα στην Αθήνα τα ι14000 ταξί οι ιδιοκτήτες των μπορούν να γίνουν μέχρι 7000 με την διαταξη του άρθρου 85 παρ 6 του νομοσχεδίου ΒΟΡΙΔΗ μπορούν οι ιδιοκτήτες των ταξί της Αθήνας να γίνουν 20 ιδιοκτήτες γιά τα 14000 ταξί...Για την περιφέρεια το 5 τοις εκατό γινεται 10 επί τοις εκατό.....Αυτή η διαταξη είναι η ΚΕΡΚΟΠΟΡΤΑ για να διαλυθεί η μικρομεσαία ταξη των ιδιοκτητών ταξι της χώρας..Τα ΤΑΞΙ να απαξιωθούν και να τα πάρουν οι ΚΕΦΑΛΑΙΟΥΧΟΙ ΕΠΕΝΔΥΤΕΣ που καραδοκούν....----------2η Διαπίστωση..Καταργεί το άρθρο 6 του 3109 νόμου περί σύστασης Α Ε και ΣΥΝ/ΣΜΩΝ που είχε ασφαλιστικές δικλείδες για τον ιδιοκτήτη ταξί ..όπως το μετοχικό κεφαλαιο της εταιρείας σχηματίζεται μόνο με καταβολή μετρητών και η αδεια του ταξί δέν μετοχοποιείται...Οι μετοχές είναι ονομαστικές και όχι ανώνυμες. Ο ιδιοκτήτης του ταξί παρέχει μόνο την ΧΡΗΣΗ του ΤΑΞΙ στην εταιρεία και το ταξί ανήκει στο ιδιοκτήτη και όχι στην εταιρεία...Το κάθε ταξί έχει 2 ψήφους και όχι από τον αριθμό των μετοχών....Τον αριθμό των ταξί που απαιτείται για να συσταθεί μια εταιρεία η και συν/σμός για να είναι βιώσιμος....Και με το άρθρο 87 του νομοσχεδίου ο υπουργός κ. ΒΟΡΙΔΗΣ επιτρέπει την σύσταση εταιρειών με νομική προσωπικότητα και συν/σμών σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις και ανάλογα με τον εταιρικό τύπο που θέλει ο καθένας όλα ΕΛΕΥΘΕΡΑ ..... και ΑΣΥΔΩΤΑ χωρίς κανόνες....Ενας ιδιοκτήτης μεχρι 5 αδειες ΤΑΞΙ συστήνει δική του εταιρεία οποιασδήποτε νομικής μορφής θέλει....Οτι θέλει κάνει την κάνει ΔΙΑΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ εταιρεία και παρέχει δουλειά αν του περισεύει και σε αλλα ταξι.. Ζ Η Τ Ω οι κεφαλαιούχοι επενδυτές στον χώρο της επιβατικής μεταφοράς με ΤΑΞΙ ανοιξε ο ΔΡΟΜΟΣ για την ΑΛΛΩΣΗ και του ΤΑΞΙ......--------------3η Διαπίστωση Καταργεί την ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ του άρθρου 8 παρ.8 του νόμου 3109 που ορίζει ότι για την αγορά ΕΔΧ ΤΑΞΙ με συμβολαιογραφική πράξη απαιτείται ο αγοραστής να έχει επαγγελματική αδεια οδήγησης και ειδική αδεια οδηγού ταξί...Με απλά λόγια ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΈΔΙΟ του κ. ΒΟΡΙΔΗ δεν θέτει περιορισμούς ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ και ιδιοκτήτης ταξί μπορεί να γίνει και ο μεγαλογιατρός ο μεγαλοδικηγόρος κλπ αρκεί να έχει χρήματα και να κάνει την δική του εταιρεία.... ΟΛΑ ΕΛΕΥΘΕΡΑ...------------4η Διαπίστωση με 5 άδειες ταξί ένας ιδιοκτήτης μετοχοποιεί τις άδειες για την συγκεντρωση κεφαλαίου και συστήνει δική ΑΕ ΤΑΞΙ..Οι Ανώνυμες Εταιρείες φορολογούνται με ποσοστό 23 τοις εκατό . και θα τις φτάσουν για να διευκολύνουν τους επενδυτές για να κάνουν επενδύσεις και να είναι ανταγωνιστικές με τις εταιρείες στο 15 τοις εκατό... Ο ιδιοκτήτης ταξί που ασκεί προσωπική ατομική επιχειρηση φορολογείται μέχρι του ποσού του 45 τοις εκατό ....Η ατομική επιχειρηση ταξί υπερφορολογείται μέχρι 3 φορές πάνω από την Α Ε εταιρεία ΤΑΞΙ το ΤΑΞΙ ΑΠΑΞΙΩΝΕΤΑΙ και οδηγείται στην αγκαλιά της εταιρείας του μεγαλογιατρού..........-------------ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ----------------Αυτό το νομοσχέδιο πρέπει να συμπεριλάβει όλες τις ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΔΙΚΛΕΙΔΕΣ του νόμου 3109 για να μείνουν τα ταξι στούς ΤΑΞΙΤΖΗΔΕΣ και το μεταφορικό ΕΡΓΟ στα ΤΑΞΙ.....Καλώ όλα τα σωματεία της χώρας να αναλύσουν με προσοχή το νομοσχέδιο και να καταθέσουν τροπολογίες στους ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ της περιοχης των ......Να πείτε στους κυρίους κυρίους ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ των κομμάτων του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ οτι όλοι ψηφισαν τον νόμο 3109 με τις ασφαλιστικές δικλείδες που διασφαλίζουν την μικρομεσαία ταξη των ιδιοκτητών ταξι και του έργου τους. Και πρέπει με τη ψήφον τους στην ΒΟΥΛΗ αυτό να το κάνουν ΠΡΑΞΗ....Τα κόμματα .οι κυβερνησεις και οι ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ κρίνονται από τα εργα τους την ψήφον τους και όχι από τα λόγια τους.......Η τύχη του ΚΛΑΔΟΥ της ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ σας και των ΠΑΙΔΙΩΝ σας αγαπητοί συνάδελφοι είναι στα χέρια σας....Να μην σας εξαπατήσουν με το τι λέει η ΤΡΟΙΚΑ .Η ΤΡΟΙΚΑ την ενδιαφέρει μόνο πως να αυξηθούν οι φόροι για να πάρει τα δανεικά της ....Το ΤΑΞΙ είναι περιουσία και άν θέλει κάποιος να το πάρει είτε είναι πολίτης είτε το κράτος το ΠΛΗΡΩΝΕΙ και το παίρνει με τιμή που ορίζει η αγορά ... και όταν προκειται για απαλλοτριώσεις το δικαστήριο τέρμα τα παραμύθια του καλοκαιριού μας τελείωσε.....Αυτά πού αναφέρονται στο νομοσχέδιο του κ ΒΟΡΙΔΗ είναι ζητήματα πολιτικής της κυβέρνησης και των κυρίων κυρίων ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ.............με αγάπη ΝΙΚΟΣ ΓΚΑΡΕΛΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε εδώ το σχόλιό σου