Πηγή:Euro2day Δημιουργία:9/11/2011 8:36 πμ Τελευταία ενημέρωση:9/11/2011 8:44 πμ | ||||
Στα χέρια της επόμενης (ή της μεθεπόμενης) κυβέρνησης θα παραπεμφθεί, όπως όλα δείχνουν, το ζήτημα της απελευθέρωσης των κλάδων των ταξί και των φορτηγών. Ένα θέμα που αναστάτωσε την ελληνική κοινωνία όλο το καλοκαίρι λόγω των πολυήμερων κινητοποιήσεων που προκάλεσαν από την πλευρά των αυτοκινητιστών ταξί τα σχέδια του υπουργού Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων κ. Γιάννη Ραγκούση, κατά πάσα πιθανότητα θα παραμένει άλυτο για τους επόμενους μήνες. Μετά την παρουσίαση των τελικών σχεδίων Ραγκούση για την απελευθέρωση του κλάδου που πρόβλεπαν την καταβολή ενός πολύ χαμηλού παράβολου και παρά τις δεσμεύσεις για άμεση προώθησή του στην Βουλή το θέμα «ξεχάστηκε» στη δίνη των σοβαρών οικονομικών προβλημάτων της χώρας και η ρύθμιση που αποτέλεσε σοβαρό «αγκάθι» όλους τους προηγούμενους μήνες δεν έφτασε ποτέ στη Βουλή ίσως και υπό το φόβο της καταψήφισής της ακόμη και από κυβερνών κόμμα. Ο κ. Ραγκούσης εξακολουθεί να αποτελεί «κόκκινο» πανί για τον κλάδο των αυτοκινητιστών οι εκπρόσωποι των οποίων τον χαρακτηρίζουν πολιτικά «νεκρό» και σημειώνουν ότι δεν συνδιαλέγονται μαζί του. Ο πρόεδρος της ΠΟΕΙΤΑ και του ΣΑΤΑ κ. Θύμιος Λυμπερόπουλος εμφανίζεται βέβαιος ότι η ρύθμιση που είχε ετοιμάσει ο κ. Ραγκούσης δεν πρόκειται να προωθηθεί κατά τη διάρκεια του βίου της μεταβατικής κυβέρνησης. «Ούτε οι βουλευτές της κοινοβουλευτικής ομάδας του ΠΑΣΟΚ δεν πρόκειται να το ψηφίσουν» ανέφερε με έμφαση σε επικοινωνία που είχαμε μαζί του, επισημαίνοντας ότι η απελευθέρωση του κλάδου των ταξί δεν αποτελεί αίτημα της ΕΕ. Σύμφωνα με τον κ. Λυμπερόπουλο το μόνο που μπορεί να γίνει το επόμενο διάστημα είναι η προώθηση του προεδρικού διατάγματος που είχε επεξεργαστεί ο πρώην υπουργός Μεταφορών κ. Ρέππας, το οποίο προέβλεπε την θέσπιση πληθυσμιακών κριτηρίων για την απελευθέρωση του κλάδου και είχε γίνει δεκτό από τους αυτοκινητιστές. Άλλωστε υπέρ της υιοθέτησης πληθυσμιακών κριτηρίων για την απελευθέρωση τάχθηκε τις τελευταίες ημέρες, ερωτηθείς σχετικά, και ο εκπρόσωπος Τύπου της Νέας Δημοκρατίας κ. Μιχελάκης. Υπέρ των πληθυσμιακών κριτηρίων έχουν ταχθεί και οι δέκα βουλευτές του ΠΑΣΟΚ οι οποίοι, στα τέλη Σεπτέμβρη, με επιστολή τους προς τον κ. Ραγκούση είχαν αφήσει ανοικτό το ενδεχόμενο να διαφοροποιήσουν την στάση τους κάνοντας λόγο για αντισυνταγματικότητα αλλά και κοινωνική αδικία της ρύθμισης που σκόπευε να φέρει ο υπουργός Μεταφορών. Να θυμίσουμε ότι η πρόταση Ραγκούση προέβλεπε την καταβολή χαμηλού παράβολου, έως 5.000 ευρώ ή και χαμηλότερο, για την απόκτηση άδειας ταξί ή φορτηγού. Η θέσπιση χαμηλού παράβολου που θα επέτρεπε την αθρόα είσοδο νέων επαγγελματιών στον κλάδο αποτελεί την κύρια ένσταση των αυτοκινητιστών που τονίζουν ότι μια τέτοια ρύθμιση θα αποτελούσε την χαριστική βολή για έναν επαγγελματικό χώρο που πλήττεται ήδη βαρύτατα από την μείωση του έργου λόγω της οικονομικής κρίσης. Πάντως σε σχέση με το αμεταβίβαστο της άδειας, που αρχικώς είχε προκαλέσει τεράστιες αντιδράσεις, το σχέδιο νόμου προέβλεπε ότι τα παιδιά των αυτοκινητιστών που ήταν κάτοχοι της άδειας στις 2 Ιουλίου 2011 θα μπορούσαν μελλοντικά να αποκτήσουν, χωρίς δαπάνη, μια νέα άδεια. |
Ετικέτες
- ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ (16)
- ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ (4)
- ΑΡΘΡΑ (15)
- ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ (1)
- ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ (18)
- Ο blogger Xτύπησε (16)
- ΣΥΜΒΑΝΤΑ (3)
Πέμπτη 10 Νοεμβρίου 2011
Άλυτο για τους επόμενους μήνες το θέμα της απελευθέρωσης
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψε εδώ το σχόλιό σου