Τετάρτη 16 Νοεμβρίου 2011

Λανσάρει «καλή απελευθέρωση» στα ταξί

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ

 
Σε φάση αγωνιστικής ετοιμότητας οι δυνάμεις της ΠΑΣΕΒΕ στον κλάδο


Το πανό της ΠΑΣΕΒΕ ξεκαθαρίζει ποιο είναι το αίτημα των αυτοκινητιστών: «Οχι στην παράδοση του κλάδου στο μεγάλο κεφάλαιο - Φτηνό ταξί για το λαό»
Η παράδοση του κλάδου των οδικών επιβατικών μεταφορών σε λίγες μεγάλες επιχειρήσεις με ταυτόχρονη μετατροπή των χιλιάδων αυτοαπασχολούμενων ταξιτζήδων σε φτηνό ευέλικτο εργατικό δυναμικό χωρίς δικαιώματα, είναι ανάμεσα στις πρώτες προτεραιότητες της συγκυβέρνησης και του νέου υπουργού Υποδομών Μ. Βορίδη.
Ο Μ. Βορίδης, μιλώντας χτες σε ραδιοφωνικό σταθμό, άφησε να εννοηθεί ότι δεν είναι μέσα στις προθέσεις του να προωθήσει την «πολιτική Ραγκούση», λέγοντας ότι το ζήτημα της κατάργησης των πληθυσμιακών κριτηρίων - που είχε γίνει αιχμή του δόρατος για την «πρασινογάλαζη» συνδικαλιστική ηγεσία του κλάδου των ταξί - «δεν το διάβασε στο Μνημόνιο». Πηγές του υπουργείου ανέφεραν ότι υπάρχει σχέδιο από το ΛΑ.Ο.Σ. για την απελευθέρωση των οδικών μεταφορών, που σύντομα θα εμφανιστεί υπό τη μορφή νομοσχεδίου, στο οποίο θα προβλέπονται αλλαγές στον κλάδο των ταξί έχοντας ως άξονα το Προεδρικό Διάταγμα Ρέππα.
Ωστόσο, όλα τα παραπάνω αποτελούν χαρακτηριστικό παράδειγμα του πολιτικού καιροσκοπισμού του κόμματος του Καρατζαφέρη, αλλά και του ιδιαίτερα επικίνδυνου χαρακτήρα της κυβέρνησης - σφαγείου υπό τον Λ. Παπαδήμο. Διότι την ίδια στιγμή που η νέα πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών προσπαθεί να εμφανιστεί ως «διαλλακτικότερη» στο ζήτημα της απελευθέρωσης και να κάμψει τις αντιδράσεις του κλάδου, προσπαθεί να νομιμοποιήσει στη συνείδηση των αυτοαπασχολούμενων ταξιτζήδων την καταστροφική πολιτική στο ζήτημα των οδικών μεταφορών που επιτάσσει το μονοπωλιακό κεφάλαιο.
Αρκεί να θυμίσουμε ότι η θέση του ΛΑ.Ο.Σ. στο ζήτημα της «απελευθέρωσης», έτσι όπως είχε εκφραστεί με επίσημη ανακοίνωση του κόμματος στις 21 Ιούλη, προέβλεπε την πλήρη κατάργηση όλων των εδαφικών περιορισμών στην άσκηση του επαγγέλματος του αυτοκινητιστή, αλλά και την κατάργηση κάθε πληθυσμιακού κριτηρίου στην έκδοση νέων αδειών. Ελεγε συγκεκριμένα: «Η πρόταση του ΛΑ.Ο.Σ. για τα ταξί είναι η εξής: Πρώτον, ενοποίηση όλων των ταξί της Ελλάδας και ελεύθερη εργασία όλων των ταξιτζήδων σε όλη την επικράτεια. Δεύτερον, λίστα προτεραιότητας μεταξύ των υπαρχόντων ιδιοκτητών ταξί για τη διάθεση νέων αδειών για την προσεχή δεκαετία, η οποία θα λειτουργεί ως εξής: 5 άδειες σε σημερινούς ιδιοκτήτες και 1 άδεια για νέους».
Είναι προφανές ότι οι υμνητές της 4ης Αυγούστου θα χρησιμοποιήσουν τους κυβερνητικούς θώκους που έλαβαν από το ΠΑΣΟΚ και την ΝΔ με το χειρότερο δυνατό τρόπο για τον εργαζόμενο λαό, προσπαθώντας να εμφανιστούν ως οι καλύτεροι εκφραστές των συμφερόντων του ντόπιου και ξένου κεφαλαίου. Στο συγκεκριμένο «μετερίζι» του αγώνα οι δυνάμεις της ΠΑΣΕΒΕ στα ταξί, έχοντας ενισχυμένες θέσεις στη βάση του κλάδου, εντείνουν τη δράση τους για να καταδείξουν τις καταστροφικές συνέπειες που θα έχει η εφαρμογή της «απελευθέρωσης», όπως κι αν αυτή μασκαρευτεί.

πηγή: ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε εδώ το σχόλιό σου