ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ
«Ταύτιση απόψεων» διαπιστώνει ο υπουργός Μ. Βορίδης με τον τομεάρχη Μεταφορών της ΝΔ
Η ανάγκη να «τρέξει» η νέα πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών το ζήτημα της απελευθέρωσης των ταξί τονίστηκε κατά τη διάρκεια της συνάντησης που πραγματοποίησε χτες το μεσημέρι ο υπουργός Μ. Βορίδης με τον τομεάρχη Μεταφορών της ΝΔ Μιχ. Παπαδόπουλο. Οπως επισήμανε ο υπουργός, υπήρξε «ταύτιση απόψεων» μεταξύ των δύο, η οποία «θα διευκολύνει το έργο του υπουργείου το επόμενο χρονικό διάστημα».
Απ' ό,τι φαίνεται η νέα πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών, αναφορικά με το «άνοιγμα» των οδικών επιβατικών μεταφορών, θα ακολουθήσει δρόμο που φαινομενικά θα διαφέρει από αυτόν του πρώην υπουργού Γ. Ραγκούση, εισάγοντας κάποιας μορφής «πληθυσμιακά κριτήρια» στην έκδοση νέων αδειών τετραθέσιων ταξί, την ίδια ώρα που «από το παράθυρο» θα εφαρμόζει την πολιτική ουσία της «απελευθέρωσης». Οπως «διαρρέεται» εδώ και μέρες, το ΛΑ.Ο.Σ. έχει επεξεργαστεί ένα τέτοιο σχέδιο που θα κατατεθεί υπό τη μορφή νόμου στη Βουλή, το αμέσως επόμενο διάστημα, και σε αυτό το σχέδιο έχει την υποστήριξη της ΝΔ αλλά και μεγάλης μερίδας βουλευτών του ΠΑΣΟΚ, που για λόγους πολιτικής τακτικής δεν ήθελαν την «κόντρα» που είχε ανοίξει ο Γ. Ραγκούσης με έναν ολόκληρο επαγγελματικό κλάδο.
Αλλωστε, τη... δουλειά τους - την παράδοση δηλαδή του «φιλέτου» της αγοράς ταξί σε λίγες μεγάλες εταιρείες που θέλουν να δραστηριοποιηθούν στο χώρο - την έχουν εξασφαλίσει και με το Προεδρικό Διάταγμα Ρέππα, ρύθμιση που έχει και την υποστήριξη της «πρασινογάλαζης» συνδικαλιστικής πλειοψηφίας του κλάδου.
Οι αυτοαπασχολούμενοι αυτοκινητιστές πρέπει να έχουν καθαρό, ότι ο όποιος ελιγμός επιχειρηθεί από τη συγκυβέρνηση ΠΑΣΟΚ - ΝΔ - ΛΑ.Ο.Σ. στο ζήτημα της «απελευθέρωσης» της αγοράς αδειών ταξί, θα είναι αποτέλεσμα των δικών τους σκληρών απεργιακών κινητοποιήσεων και σαν στόχο θα έχει να τους απενεργοποιήσει για να τους «σφάξει με το βαμβάκι». Υπό αυτό το πρίσμα, οφείλουν να εντείνουν τους αγώνες τους συσπειρωμένοι στις Επιτροπές Αγώνα για την οριστική απόσυρση του νόμου της «απελευθέρωσης», όποιου υπουργού το όνομα κι αν αυτή φέρει.
πηγή:
Απ' ό,τι φαίνεται η νέα πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών, αναφορικά με το «άνοιγμα» των οδικών επιβατικών μεταφορών, θα ακολουθήσει δρόμο που φαινομενικά θα διαφέρει από αυτόν του πρώην υπουργού Γ. Ραγκούση, εισάγοντας κάποιας μορφής «πληθυσμιακά κριτήρια» στην έκδοση νέων αδειών τετραθέσιων ταξί, την ίδια ώρα που «από το παράθυρο» θα εφαρμόζει την πολιτική ουσία της «απελευθέρωσης». Οπως «διαρρέεται» εδώ και μέρες, το ΛΑ.Ο.Σ. έχει επεξεργαστεί ένα τέτοιο σχέδιο που θα κατατεθεί υπό τη μορφή νόμου στη Βουλή, το αμέσως επόμενο διάστημα, και σε αυτό το σχέδιο έχει την υποστήριξη της ΝΔ αλλά και μεγάλης μερίδας βουλευτών του ΠΑΣΟΚ, που για λόγους πολιτικής τακτικής δεν ήθελαν την «κόντρα» που είχε ανοίξει ο Γ. Ραγκούσης με έναν ολόκληρο επαγγελματικό κλάδο.
Αλλωστε, τη... δουλειά τους - την παράδοση δηλαδή του «φιλέτου» της αγοράς ταξί σε λίγες μεγάλες εταιρείες που θέλουν να δραστηριοποιηθούν στο χώρο - την έχουν εξασφαλίσει και με το Προεδρικό Διάταγμα Ρέππα, ρύθμιση που έχει και την υποστήριξη της «πρασινογάλαζης» συνδικαλιστικής πλειοψηφίας του κλάδου.
Οι αυτοαπασχολούμενοι αυτοκινητιστές πρέπει να έχουν καθαρό, ότι ο όποιος ελιγμός επιχειρηθεί από τη συγκυβέρνηση ΠΑΣΟΚ - ΝΔ - ΛΑ.Ο.Σ. στο ζήτημα της «απελευθέρωσης» της αγοράς αδειών ταξί, θα είναι αποτέλεσμα των δικών τους σκληρών απεργιακών κινητοποιήσεων και σαν στόχο θα έχει να τους απενεργοποιήσει για να τους «σφάξει με το βαμβάκι». Υπό αυτό το πρίσμα, οφείλουν να εντείνουν τους αγώνες τους συσπειρωμένοι στις Επιτροπές Αγώνα για την οριστική απόσυρση του νόμου της «απελευθέρωσης», όποιου υπουργού το όνομα κι αν αυτή φέρει.
πηγή:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψε εδώ το σχόλιό σου